Doorgaan naar hoofdcontent

Uitgelicht

Discover How to Work at Home Cash in Hand - Every Day 1000's of Online Data Entry Companies... Need  YOU  Today! "Work-At-Home Job Seekers Required RIGHT NOW for Highly Paid Positions!" Are you looking for additional income? Would you like to work from home putting in the hours you want? Does the idea of working on your own terms appeal to you? How about if I told you that you could earn  a substantial income each and every week...  working from the comfort of your own home... Does this sound appealing to you? I'm sure it does and today, I have some really good news for you down below... Hello, my name is Jason Harris. Today I would like to introduce you to  an amazingly simple method  to work from home on your own terms, for a substantial and immediate cash return, every single day. Money is tight right now, many are struggling to make ends meet... I have my own family, so I can perfectly empathize with your situatio

7 Vuistregels voor thuiswerkers, zie het als een echte baan,

'

Er zijn vuistregels, maar er zijn geen harde en snelle regels. De 'dingen die mensen elke dag doen om succesvol te worden' in wat ze doen, heeft zoveel variabelen. Sommigen zweren bij ochtendkoffie, anderen een dutje van 20 minuten. Geven of nemen, dat is bijna altijd het verhaal. Zoals ik al zei, variabelen. Routine, of beter nog, discipline is wat mensen succesvol maakt. Ik zal nooit beweren een 'succesvolle persoon' te zijn, maar wat ik HEB gedaan heb is werken van de afgelopen 18 jaar. Ik hoop dat je JOUW verhaal kunt vertellen over hoe je de ruwe kanten van je dagelijkse werkweek verzacht omdat het helpt. Elk klein beetje advies helpt eigenlijk, omdat de meest succesvolle mensen luisteren.

1. Geen e-mails - De meeste mensen beginnen hun vrije dagen door hun bedden uit te rollen terwijl iedereen tegen hen schreeuwt. Je alarm is geschreeuw. Je baas schreeuwt, je kinderen schreeuwen, je e-mail schreeuwt. Dus een van de dingen die ik NIET 's morgens vroeg NIET doe, is mijn e-mails checken. Mensen die mij kennen, weten niet dat ze 's morgens vroeg meteen een antwoord van mij zullen verwachten. Dat is wanneer ik probeer mijn spullen bij elkaar te houden, zodat ik de rest van de dag dingen voor je kan doen. Dus geen e-mails in de ochtend. Alleen koffie is toegestaan.

2. Stay Dressed - Deze is voor diegenen die thuis werken. Een van de dingen die ik in bijna twee decennia heb opgemerkt, is dat ik me kleed voor werk (zelfs als ik in mijn kantoor aan huis of in de woonkamer zal zijn) de hele tijd dat ik ga werken. Ik weet het niet van je, maar op het moment dat ik op mijn schattige, luchtige kleding sta, glijdt mijn levenslust en brullend enthousiasme om dingen gedaan te krijgen, van me af als een laag dode huidcellen. 3. Mediteer - Oeps, zei het. Dat deden ook Deepak Chopra en Cameron Diaz. Het is niet het woo-woo-woo-spul, vertrouw me. Het is meer alsof je daar in volledige stilte zit of met zachte muziek zachtjes mijn oor streelt, of gewoon de vloer vegen (de beweging is meditatief repetitief, probeer het!). In plaats van het te zien als een 'new age rage', zie het als Loading Your Gun Ready om de deuren van de wereld te verslaan. Badass wanneer geherformatteerd, huh? Ik gebruik een app om me te helpen - Insight Timer. Het heeft muziek, geleide meditatie en ... nou ... volledige stilte.

4. Niet multitasken - het is iets waar ik heel trots op was en multitasking was de enige manier voor mij om de naald naar voren te brengen wanneer de lijst met dingen die te doen was gewoon veel te lang was. Ik doe het niet meer. In plaats daarvan denk ik dat het veel productiever is om dingen met sprongen te doen. Een voorbeeld zou zijn dat als ik de vloer DE DEMENDE taak van de dag zou stofzuigen, ik de woonkamer stofzuigend zou stofzuigen en de vertrekken en de keuken morgen zou verlaten. Gek voorbeeld, dat weet ik, maar als het op het werk wordt toegepast, is het behoorlijk verbazingwekkend wanneer je de taken bij de hand hebt korte korte, actieve, productieve aandacht. Als ik moe ben, kom ik nog veel meer terug om een ​​bijdrage te leveren NADAT ik mijn hersenmist heb afgehandeld in plaats van er doorheen te spartelen. Ik bedoel, wie ben ik om ruzie te maken met de chemicaliën in mijn hoofd?

5. Koffie - Ik laat dit hier gewoon achter. Als je het verder uitlegt, word ik kwaad als je het niet begrijpt. Het is mijn overlevingsgif.

 6. Lach een beetje - Een gevoel voor humor biedt een buffer tegen de opbouw van stress en angst in uw systeem. Dus laadt af en toe je Tumblr of Twitter (waar je wordt aangemoedigd om mensen te volgen zoals 9gag - gewoon een persoonlijke voorkeur, natuurlijk) en gewoon een beetje te lachen. Experts zeggen dat humor een krachtige buffer biedt tegen stress en angst. "Humor gaat over spelen met ideeën en concepten", zei Martin, docent aan de universiteit van Western Ontario. "Dus telkens als we iets zien als grappig, kijken we er vanuit een ander perspectief naar. Als mensen gevangen zitten in een stressvolle situatie en zich overweldigd voelen, zitten ze vast in een manier van denken: dit is verschrikkelijk. om hier weg te komen. Maar als je een humoristisch perspectief kunt nemen, dan kijk je per definitie er anders naar - je breekt uit die starre denkwijze. "

7. begrip hebben - ik weet dat dit niet past in de normale vorm van 'dingen die mensen doen om succesvol te zijn', maar ik denk dat het behoorlijk belangrijk is. Omdat de meesten van ons met anderen werken, zowel op kantoor als op afstand, nemen we vaak aan dat mensen gemeen of gemeen zijn als ze een beetje minder dan aardig voor ons zijn. Soms is het omdat ze moe zijn net zoals jij, uitgeput net zoals jij, overweldigd zoals jij, rekeningen moet betalen net als jij, bezorgd bent over hun kinderen / ouders net zoals jij, of gewoon ruzie hebt gehad met een vriend / echtgenoot net zoals jij. Ik denk dat dit punt bijzonder belangrijk is in de digitale wereld. Met de digitale kloof vergeten we soms dat we met mensen te maken hebben. Net zoals jij.

Reacties

Populaire posts